Erről nekem 2 dolog jut eszembe.
1. Ha mi nem tudunk menni, ők sem tudnak jönni, merthogy ha csak a kempingezèzt vesszūk alapul, nyugaton sokkal több a lakóautó mint keleten. Ez senkinek se jó, tehàt àtgondolandó....
2. Sajnos ma màr mindent a pènz irànyìt. Vèlemènyem szerint nagy ívben tesznek mindenhol a környezetre, ha az ūzleti èrdek azt kívànja. A felsorolàsból nekem az jön le, mindegy milyen autód van, az legyen új. A 3-4 èves autókat dobd a kukàba ès vegyèl újat, akkor nem leszel korlàtozva, akàr benzines, akàr dizel.
Majdt ha az ūzleti èrdek valamit meglàt az 5-10-20 èves korosztàlyban (ez elèg valószínűtlen) akkor alakítanak a kitiltàsi rendeleteken.
Màsfelől pedig:
1. Nem nagy korlàtozàs 1-2 nagyvàros pàr utcàjàból, esetleg az ehte belvàrosból való kitiltàs.
2. Ha mègis eretvàgó lenne a kitiltàs, az mibdenhol èrzèkenyen èrintenè az idegenforgalmat ès a helyi lakossàgot.
Úgyhog3y szerintem jópàr èvig, vagy legalàbbis amig az olajon egyesek gazdafodni tudnak, no para...