Sziasztok érdeklődnék.
Valaki tudna -e tanácsot adni, ugyanis egy kicsi tuningolt Aprilia 100 4T blokkra, a gyári kínai 21 es már agyonra polírozott, emelett főfúvóka gyári 78 as helyett 90 esre feldörzsárazva stb, karburátor helyett, Tuning célzattal, fel lehetne -e szerelni egy Keihin fcr 39 vagy 41 es torokátmérőjű karburátort? A végett, hogy esetlegesen sokkal jobb porlasztást, még magasabb fordulatszámot, gyorsabb gázreakciót, több nyomatékot, érjek el...
Van -e egyáltalán értelme?
Persze úgy, hogy a gépezet is, helyesen, jól üzemeljen?
Sajnos kissebb torokátmérőjű Keihin fcr-ről nem találtam infót, sem a neten, sem pedig máshol, pedig gondolatom szerint, bőven elég lenne egy pl 23 as is, ehhez a géphez, mivel burkolt gépról van szó, azaz egyrészt, a gyári takarás, idomok alatt, még hely szűkében is szenvedek.
Mire kell odafigyelnem ha vásárolnák 1 db ilyen szép kis karbit, pl fúvókázást, hogy tudnám megállapítani vásárlásakor, hogy 2T re vagy 4T re van -e felfúvókázva? Szeretnék tutira menni mivel ugye az áruk is borsos 50.000 Ft körüli használtan is.
Előre is köszönöm őszinte és gyors válaszotokat, tapasztalat megosztásotokat.
További szép sikerekben gazdag napot kívánok mindenkinek.
Üdv.: