"Tudnátok abban tanácsot adni, hogy melyik 3000 V6 motor lenne jó a GTV-be?"
Kezdjük az elején. Nincs sok választásod, mert a 24 V már 3.2 tehát marad a 12V. Ebből építettek hosszmotort a 75-be keresztmotort a 166-ba és keresztmotort a GTV-be. Neked marad az eredetileg is a GTV-be szerelt, a váltóval, féltengelyekkel együtt különben egyedi alkatrészeket kell tervezned és gyártatnod.
"Mivel jár egy ilyen motor beépítés, kábelezés"
Nos. A cserélendő alkatrészek listája, ami hirtelen eszembe jut, de valószínűleg lesz amit kihagyok:
- motor az összes cuccal ezenkívül a hozzávaló másik generátor, másik szervoszivattyú, csak a klíma marad a régi
- váltó
- motortéri kábelköteg
- utastéri első kábelköteg
- műszeregység
- biztosítéktábla
- motor ECU
- kipufogórendszer
- féltengelyek
- csonkállvány
- lengőkarok
- lengéscsillapítók
- rugók
- fékek
- motortartó bakok
- mivel máshol vannak, így az összes vízcső cseréje - és a tartály áthelyezése
- szervocsövek cseréje és a tartály áthelyezése
- klíma csövezésének egy része
- talán a vízhűtő is
- nem vagyok biztos benne, hogy GTV esetén a váltórudazat különbözik-e a TS től, de esélyesen igen