AtomAnti81
2019.03.27
|
|
0 0
217069
|
Üdv mindenkinek.
Eddig is nagyon sokat segítettetek, hogy talpra állítsam romjaiból a "GTV 2.0TS-t, aki emlékszik rá :)", hála Nektek úgy érzem nagyon jó úton haladok és hatalmas mosollyal az arcomon rójuk a kilométereket . Ismét szeretnék Tőletek tanácsot, segítséget kérni. :) Megpróbálok minden tényt és álmot egy nagyobb regény nélkül leírni. Szóval van a kis GTV, végre eljutottam oda, hogy szinte már minden új a motortérben: vezérlés módosító, vezérlés, olaj, kuplung, trafók, gyertyák és a kábelei, jeladók... egyszóval amit tudtam mindent megtettem, hogy tényleg jó legyen. Most nagyon élvezem, sőt attól is több...! Az autóm néha kölcsön kapja a nővérem is aki szintén imádja és azt hiszem megfertőződött, úgy igazából ;) Nagyon szeretne egy saját Alfát és Neki nagyon tetszenek a 145ös-ök és pont elegendő is lenne egy akkora kasztni Neki a hétköznapokra. Most kezdődne a sztoriban a csűrcsavar :D Van egy motorhibás 145ös magyar papíros, néven van és nem rohadt, nincsen lepusztulva a belseje egyszóval tök jó lenne alapnak. Mivel én megvagyok őrülve, hogy egyszer az életemben legyen egy BUSSO V6om így arra gondoltam megvesszük neki a 145-öt, átrakom Neki az én álommotoromat és... Tudnátok abban tanácsot adni, hogy melyik 3000 V6 motor lenne jó a GTV-be? Mivel jár egy ilyen motor beépítés, kábelezés, esetleg van e valakinek tapasztalata, ismerőse, stb aki már csinált ilyet? Tudom, nem kis mutatvány de minden elszántságom és lelkesedésem, szerszámom és kitartásom megvan hozzá, hogy megcsináljam. A kis TS-en is én csináltam mindent, de tényleg mindent és remélem tudtok segíteni:)
Nagyon köszönöm: Krisztián :) |
|