Én vagyok akit háromszor zároltak, és engem is a Simple miatt. Kétszer regisztráltam a kártyát, mert először kitöröltem, vagy újra raktam az appot, már nem tudom. Engem kb. szerdán zároltak, és egy szombati napon eltartott délelőttől délutánig a chat mire feloldottak. A 100 forintos kártyaellenőrzésről és annak refundjáról volt szó. Szóval érdekes, mert itt megvolt a terhelés is meg a refund is.
Tőlem elég volt nekik ha igazoltam a simple képernyőmentést (ami alig tartalmaz valami infót), meg a bankomtól is, hogy onnan ment a simple-re. Először kifestettem az egyenleget. Mondja ne takarjam ki. Kérdem miért akarja tudni a bankegyenlegemet. Mondja, egyszerűen csak nem fogadhat el módosított dokumentumot. Elég hosszú eszmecserénk volt, mondtam neki, hogy ember, 30 centről beszélgetünk tisztában van vele? Pénzmosási törvényre hivatkozott. Erre linkeltem neki egy UK government iránymutatást, hogy 10.000 GDP felett ha a payer vagy a payee (fizető, fogadó fél) nem azonosítható be, akkor vissza kell utasítsák a tranzakciót. Mondtam neki, hogy én be vagyok azonosítva nálatok, és különben is hol van ez az összeg a tíz ezertől. De csak magyarázott, ászf, meg olvassam el a pénzmosási törvényt, meg ilyenek. Mondtamm, azért mert nem értenek egy 30 eurocentes taranzakciót, nem zárhatnak el az egész pénzemtől! Úgy váltunk el, hogy kérdeztem, hogy ki a felügyeleti szervük, mert panaszt kívánok tenni.
Eltelt vagy két nap, és megint zároltak. Csak ennyit kérdem: megint? Erre jött egy sorry, és feloldottak. :-D :-D
Eltelt megint vagy három nap, és megint zároltak. Ekkor már pipa voltam. Egy vagy két napra rá jelentkeztek. Mint kiderült, most a második kártya ellenőrzési tranzakció bukott ki (ami kb. egyszerre volt ez elsővel). Mondtam jobb ha a simple-t be teszik fehér listára, mert sok ilyennel fognak találkozni magyarországról.
Azóta igazából nem volt gondom, használtam azóta is a simple-t, de nekem is megingott a bizalmam bennük. Komoly összegeket nem érdemes náluk tartani.