zsomboz Creative Commons License 2019.02.24 0 0 369

Most találtam rá a topicra, gyors végigolvastam mindent! :D

Igazából pont a Revolut-ról akartam leírni a zárolós tapasztalatomat, de látom más is járt így.

Egyébként nekem viszonylag gyorsan reagáltak, sőt igazából ők kerestek meg.

Jött reggel egy üzenet, hogy töltsem fel a jogsimat. Visszaírtam, hogy miért, már regisztrációkor megadtam a személyit.

Írta az operátor, hogy biztonsági ellenőrzés, zárolták a számlámat ahhoz kell, hogy feloldják.

Elküldtem, és közben kértem a segítséget, mert Simplebe nem tudtam regelni a kártyát, mivel nem kaptam meg az appba a kódot.

Na, akkor elkezdett kérdezgetni mi ez a Simple, és hogy kaptam refundot, amikor oda nem fizettem... szóval kiderült, hogy a Simple visszatérítések okozták a gondot.

Leírtam mi ez, és belinkeltem egy cikket is amiben leírták, hogy a Simplevel a legolcsóbb feltölteni a Revoult-ot nekünk magyaroknak, mert ugye még Ft-tal mindig nem egyszerű...

Gondoltam ennyi elég... erre kérdezi hogy mi a munkám, hol dolgozom. Elsőre kérdeztem mi köze hozzá, de gondoltam megadom. Majd jött, hogy adjam meg az utolsó 3 havi bankszámla kivonatom. Na! Itt már kezdett elgurulni a gyógyszer, de mondja azért kell, hogy lássa, hogy a munkáltatómtól van jövedelmem... Megosztottam azokat a részeket, kitakarva a részleteket. Kérdezem elég-e így. Erre közölte, hogy OK, de küldjem el a munkaszerződésemet is. Na! Itt már rohadtul kiakadtam, és kérdeztem, hogy vér teszt eredményt és vizelet/széklet mintát is kér-e... Aztán jött mindenféle ÁSZF-fel meg bulshit dumával, de végül mondta, hogy egyeztetett házon belül és amiket megküldtem az elég lesz.

Amúgy az egész chatelgetés eltartott 7.30-14.00 óráig, de aztán feloldották... sőt megadták a Simple reghez szükséges kódot is végül! :D

Azóta teszteltem már külföldön, tök jól működik. Remélem ezek után már nem tiltják le többet, bár valaki azt írta itt, hogy már 3szor járt így.