Octi19 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 11862

Manapság már simán meg lehet bízni a márkaszervizekben. Egyik sem kockáztatna annyiért amit pár elcsalt olajcserén fogni lehet. Azokat a szervizeket annak idején elvitte a válság vagy tíz éve.

Mit mond a szerviz az olajfogyasztásra? Az ilyesmi mechanikai hibára utal és azt meg elég szépen lehet mérni különböző módszerekkel. Az olaj elég kevés úton fogyhat el a motorból. Legelőbb a turbócsöveket nézném meg a turbó és az intercooler között, ha abban jelentős olaj van, illetve a coolerben, akkor a turbó lesz cserés lassan. Azután lehet tovább menni veszteségméréssel olaj üledék vizsgálattal stb... így nagyobb bontás nélkül is ki lehet zárni, vagy igazolni pár dolgot, ha ezek mind nem mutatnak semmit, akkor motorbontás. Egy hengerfej felújítással indul és akkor már a dugókat is ki lehet húzni, megnézni a gyűrűket stb... de ez már erősen garanciális téma lesz, mert ha jól olvasom, akkor nem túl régen vásárolt az autó.

Előzmény: Törölt nick (11861)