bocios2 Creative Commons License 2019.02.18 0 0 124915

Igazad van, az egesz rizikos, talan muszaj lesz itt javitattani. Raadasul szetszedes nelkul senki nem is tudja biztosan, hogy a valto rossz!

Tenyleg az sem biztos, hogy a valto. De akkor mi mas? Egyaltalan nem kell kettesbe indulni, tokeletesen mukodik az egyes is.

 

1. Finoman indulsz, mondhatnam ugy is "normalisan" semmi hang, tokeletesen veszi a sebesseget, a fordulatot, valtas teljesen problema mentes fel vagy eppen vissza. Semmi hang, semmi rendellenesseg.

 

2. Picit emberesebben indulsz mar-mar "megkapartatod" recseg-ropog pontosan akkor amikor a kuplung fog! Berazza a kocsit, mintha darabos lenne a tarcsa (bocsanat lehet hogy ez total marhasag, nem ertek hozza csak igyekszem leirni) vagy kaparna a kerek. Ez is abban a pillanatban megszunik, amikor mar a kuplungot elengedtem. Nincs hang, nem razza a kocsit, de van egy zaj ilyenkor ami a fordulattal aranyosan novekszik. Ahogy kuplungot nyomok a zaj nincs, tehat feltengely vagy diffi nem lehet. 

 

Ha valto, akkor miert nincs hang ha normalisan, finoman hasznalom, miert csak ha picit durvabban indulok?

Ha kuplung, akkor detto miert csak ekkor?

 

Kettesbe indulok nincs hang, nincs semmi. Olyan, mintha csak az egyes sebesseg lenne rossz, de meg olyan fazisba van, hogy "csak" akkor ha jobban terhelem. Ehhez kepest masoktol azt hallom, hogy a valto inkabb ugy szokott elromlani, hogy nem veszi a sebessegeket vagy 1 bizonyosat vagy ha bug akkor az mar mindig bug, zorog..

 

Az osszes sebesseget tokeletesen beveszi, oda-vissza. Mashogy nem tudom sajna megfogalmazni, ha emberesen indulsz recseg, berazza a kocsit es van a fordulattal aranyos hang. 

Ha meg szepen-lassan indulsz semmi gond a vilagon. 

 

Szamomra rejtely. :)

 

 

 

Előzmény: Smíró (124914)