Poci3
2019.02.09
|
|
0 0
1079
|
Nekem 7500 km van a kocsiban (G30, 520D), majdnem mindig városban használom. Egyszer pont ilyen megfontolásból kimentem a 0-ra kb. 20 percig mentem 3-ban, 2500-3000 fordulaton, tehát ha gond volt, akkor biztos regenerálni kellett neki. Azonban BMW szervízben (több helyen is) azt mondták, hogy nem lehet semmit érezni a regeneráció során...
Nem vagy amúgy egyedül a dízellel, én is nagyon beszartam ezzel a mostani dízel hisztériával kapcsolatban de ahogy olvasgatom, kezd lecsengeni ez a mizzéria. Az összes gyártó hozza ki a luxus limuzinjait nagyobbnál nagyobb dízel motorokkal... Biztos nem az eletromosság a jövő, ez már rég eldőlt, több okból sem (olvass utána). Egyszerű parasztvakítás.... Most jön majd a szigorítás a zöld rendszámmal itthon, el fogják venni és csak a tiszta elektromos kocsik fogják megkapni. Egyszerűen nem tud elterjedni ez a típusú meghajtás két fő ok miatt: 1. az akkumulátorok (jelenlegi tehnológiát alapúl véve) sosem lesznek olyan hatótávolságúak (töltési sebességüek sem), hogy ésszerűen lehessen őket használni. 2. a tötő állomáokat nem fogják tudni olyan mértében fejeszteni, hogy tömeges villanyatót ki tudjanak szolgálni... Ép vagy 2 hete olvastam, hogy Németorszában ez kezd olyan problémává válni, hogy lassan oda jutnak, hogy fel is adják... |
Előzmény: Bazsa530 (1073)
|
|