Boarhunter Creative Commons License 2019.02.09 0 0 2851

A harmadik sorba a patrolban is és a terranoban is a középső üléssor előredöntésével, tehát előröl lehet bemászni. Nem könnyű. Ha fent van a fejtámla akkor nem tudod előrendönteni az ülést. Leghátra csak valami gyereket érdemes bezavarni, nyilván olyat, aki már biztonsággal be tudja kötni magát.

A középső üléssoron szerintem elfér egymás mellett három gyerekülés de ha a leghátsó üléssort is akarod használni akkor ide csak egy gyerekülést tudsz rakni mert különben nem tudod előrendönteni egyik üléstámlát sem.

A 3000-es motornak az első példányai elég kehesek voltak, nyilván ami még ma is fut az megúszta a típushibákat... Szokás az adagolót mechanikusra cserélni, úgy jóval tartósabb és erősebb is a motor.  Bontott motort kétszázezer körül lehet venni hozzá.

Húszéves japán terepjáróhoz kasztni elemet nehezen kapsz, nem csak a patrolhoz, máshoz is. A patrol y61-et tovább gyártották, mint a terranot, viszont sokkal kevesebb van belőle, terranohoz egyszerűbb bontott cuccot szerezni(még).

Szerviz cucc van hozzá, nem is drága bár a 3000-es motorhoz már kettőstömegű lendkerék dukál, annak az árától könnybelábad a szemed.

Amúgy a patrol tartósabb, nehezebb, masszívabb vas mint a terrano, cserébe többet fogyaszt és a nagy rugózatlan tömegek meg egyáltalán, a merevhidas szerkezet miatt kevésbé komfortos. A lábadat egy kicsit jobban ki lehet nyújtani benne, mint a terranoban, ha 180cm fölött vagy, akkor ez is szempont.

Én a terranot is nagyon szerettem, ha nem nyúzod nagyon terepen, hálás kis vas az is. Az első felfüggesztése gyengébb konstrukció mint a patrolé, emelni csak módjával lehet, anélkül a 31x10,5 R15 a felső kerékméret. A terrano MT-s gumikkal vegyesben, főként országúton 9-10, terepen 11 litert megeszik, az én patrolom vegyesben 14, sáros terepen nyúzva 16 litert benyel.

Előzmény: bekotoember (2850)