T8585
2019.01.31
|
|
0 0
11529
|
Sziasztok!
Németországból rendeltem egy terméket, amit az eladó a DHL-el, és mint később kiderült Magyarországon a Magyar Posta segítségével "szállított ki" hozzám. A vételárat PayPal-lal fizettem. A futár hozta a csomagot, ami könnyebbnek tűnt, mint gondoltam, ezért videóra vettem a bontást. A doboz a számla és a csomagolóanyag kivételével üres. Tüzetesebb vizsgálat után az alján az eredeti ragasztó kivágva, majd egy másik ragasztóval visszaragasztva. Jelentettem az eladónak, Magyar Postának, plusz feljelentés. A német eladó a türelmem kéri, és hogy a szállítási partnerek vizsgálata alapján dönt a kártérítésről. A kérdésem az lenne, hogy kinek milyen tapasztalata van a PayPal dispute és claim szolgáltatásával kapcsolatban. Jól értem, hogy a tranzakció után 180 napom elindítani a dispute-ot? Ebbe az irányba akarok elmenni, mert nem tudunk megegyezni arról az eladóval, hogy én neki fizettem azért, hogy megvegyem és hozzám jusson a termék, a saját szállítási partnereivel való hadakozás nem az én ügyem. Érdemes a dispute irányába terelni a dolgot? Előre is köszi a válaszokat.
|
|