kesztió Creative Commons License 2019.01.29 0 0 74197

Azért látom, hogy továbbra is mindenki szemérmesen kerülgeti az elsődleges kérdést:

 

adott egy faceliftes Alfa Romeo 159. A gyártását ugyan 2011-ben befejezték, de tipikusan nem az az autó, amit egyhamar le szeretne cserélni az ember, még mindig képes elfordítani az emberek fejét. A gyári navigációjától megszabadultam, mert drága volt, lassú és nehézkes, még akkor is, ha tudott egy-két dolgot, ami azóta se láttam egyetlen más szoftban sem.

Ehhez az autóhoz kell egy aftermarket navigációs megoldás, ami 

  1. rugalmas, fejleszthető környezetre épül,
  2. illeszkedik a középkonzol stílusához, nem ordít róla, hogy utólagos gányolás,
  3. tud kommunikálni a kormány vezérlőelemeivel.

A három szóba jöhető megoldás közül egy se igazi, mert

  1. a kínai az „szar” és kész, mert mi más is lehet („kerettel” együtt 😃),
  2. a márkás fejegység garantáltan nem Androidos, tehát ha nem tetszik valamelyik beépített alkalmazás vagy hiányzik egy fícsör, akkor cseszhetem, ráadásul nincs speciálisan ehhez az autótípushoz ajánlott modell, így gányolás lesz belőle, ráadásul a kormánnyal sem tud kommunikálni.
  3. szélvédőre cuppantani egy kurvaokos Garmin-t, amikor ott a beépítendő hely, több, mint gáz.

Nos, akad konstruktív javaslat azonkívül, hogy „hülye az, aki keretet épít egy kínai szarra”? 

Előzmény: Dúrmoller2 (74194)