Szia. Szerintem fuss még egy kört, hátha értelmesebb Ügyintézőt sikerül kifognod.
01.10én én is hívtam őket, hogy a teljes tartozásomról kérek csekket.. Akivel beszéltem nem értette igazán mit akarok, blablázott ott hitel előtörlesztésről, de azt mások intézik és majd illetékes kolléga visszahív.
Vissza is hívott egy hölgy délután.
Neki is lemondtam, hogy csak egy egyösszegű csekket szeretnék a hitelkártyán jelenleg fennálló tartozási összegről, nem is értette a kollégája ezt miért nem intézte...
Elsőbbségivel küldte a csekket, másnap a postaládába volt.
Annyi hogy, azzal a nappal a havi költségeket is kiterhelték nem várták meg a 01.22-i zárást.
A kapott csekken nincs QR kód, akkor még működő wcsekken simán tudtam vele más összeget befizetni mint ami rá volt írva, direkt kipróbáltam :)