kesztió Creative Commons License 2019.01.25 0 0 74168

OK, kösz a legutóbbi hozzászólásodat.

Az alsó L-sáv használatáról természetesen hallottam (nem túl korrekt, hogy ennyire alábecsülsz), de ez „amatőr” autós használathoz nem feltétlenül indokolt még, amíg a navigációs szoftverek egyike se képes egyelőre kihasználni azt az információt,hogy pl. melyik sávon vagy. A Sygic-nek például hiába van lane assist-je, ha nem képes figyelmeztetni egy jó pontosságú vevő esetén sem arra, hogy rossz sávon vagy. De ez pár év alatt változhat, és akkor természetesen kettős sávú eszközbe fogok fektetni, de addig nem éri meg.

 

Én azért tovább is hiszek abban, hogy ha egy antenna statikus használatnál lényegesen kisebb szóródási kört tud produkálni, akkor az talán dinamikus körülmények között is jobban teljesít. Pl. legalább 1–1,5 m a különbség, ha beteszek egy ground plane-t az olcsó stock antenna alá. És ekkora különbsgé azért egy minőségi antenna és stock antenna között is van, nem?

Előzmény: Schaf (74166)