Roglin7
2019.01.19
|
|
0 0
4158
|
Szia Zoli!
Valóban a csapágyborítás alapján a legkönnyebb elkülöníteni a Tóth dolgait a Deákétól akár kép alapján is. Ezért is írta szerintem pv-vonat, hogy nem Tóth, hanem Deák a tejesre az ebay-en.
Valóban a Deák használta a nagybátyja szerszámait, bár voltak olyan kocsijai amik a Tóth-nak nem. Ezekhez nyilván ő csináltatott szerszámokat. A Deáknál egyébként az alváz selyemfényű fekete, míg a Tóth-nál fényes, de sok más apróság is van még amivel most nem untatnék itt mindenkit ezek talán a legszembetűnőbb különbségek.
Hogy miért nem használta a Deák a MÁV-os csapágyborítást, annak két magyarázata is van. Egyrészt állítólag tönkre ment a MÁV-os csapágyborítás szerszáma, másrészt a Deák a külföldi piacot célozta meg első sorban -bár ez nem jött be nagyon, ami a minőségnek (vagy mondhatni annak hiányának) és az ehhez képest viszonylag magas árnak is volt köszönhető. Ráadásul a külföldi piacra Deutche Reichban feliratos kocsik is készültek, ezeken pedig nem mutatott volna jól a MÁV-os csapágyborítás. Ez is oka volt az új szerszám elkészíttetésének.
R. |
Előzmény: Zoli1949 (4157)
|
|