Pezo2 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 16144

Lehet nem szakszerűen fogok fogalmazni.

 

Gondolom 8 szelepes 1.4 es opel motor  a téma

 

Mivel levetted a trafót, attól kicsit feljebb a szívótömb ( szemből nézve jobb oldalán) van egy kis vákum pöcök.

Ez gyárilag le van dugózva.

Nekem anno lerohadt róla a gyári lezárás és akkor produkált hasonlókat az autó.

2000-2200 körüli alapjárat, nehezen indult erőtlen volt rengeteget fogyasztott.

A dugó pótlása után a hibajelenségek megszűntek.

 

Illetve nem hiszem, de esetleg a gyertya kábel is lehet hibaforrás   ---a daewoo 90 ezrenként előírja cseréjüket.---

Volt hogy darabosan járt az autó és nem találtam hibát, majd véletlenül sikerült az 1-es henger pipájából kihúznom a kábelt.

El volt érve talán 1 vagy 2 szál tartotta még a kontaktot.  ez olyan 140 ezer km környékén volt.

Előzmény: Tcmano (16143)