Lehet nem szakszerűen fogok fogalmazni.
Gondolom 8 szelepes 1.4 es opel motor a téma
Mivel levetted a trafót, attól kicsit feljebb a szívótömb ( szemből nézve jobb oldalán) van egy kis vákum pöcök.
Ez gyárilag le van dugózva.
Nekem anno lerohadt róla a gyári lezárás és akkor produkált hasonlókat az autó.
2000-2200 körüli alapjárat, nehezen indult erőtlen volt rengeteget fogyasztott.
A dugó pótlása után a hibajelenségek megszűntek.
Illetve nem hiszem, de esetleg a gyertya kábel is lehet hibaforrás ---a daewoo 90 ezrenként előírja cseréjüket.---
Volt hogy darabosan járt az autó és nem találtam hibát, majd véletlenül sikerült az 1-es henger pipájából kihúznom a kábelt.
El volt érve talán 1 vagy 2 szál tartotta még a kontaktot. ez olyan 140 ezer km környékén volt.