8791
2018.12.27
|
|
0 0
180
|
Sziasztok!
A mi történetünk ugyan ez. A tv hibátlan, sérülésmentes. Amikor beüzemeltük a kijelző sérült. Mindez karácsony este derült ki. Azonnal próbáltuk hívni az ügyfélszolgálatot (naívan), de persze már nincs ügyfélfogadás. Az ünbepek utáni első munkanapon az ügyfélszolgálat elérhetetlen, ezért önköltségen elvisszük a tévét a 60 km-re lévő ügyfélszolgálatra, ahol az eladó minősíthetetlen stílusban közölte, hogy mi tettük tönkre és, hogy eltelt hat nap, miért nem jelentettem eddig. Az, hogy hat napja ez az első munkanap nem igazán érdekelte... Vérlázító stílusban, gyakorlatilag a pofánkba nevetve közölte ELŐRE, hogy semmi esélyünk nincs, nem küldhetem vissza, és nem él a 3 nap sem, mert ez nem hiba, hanem sérülés! Hosszas huzavona után átvette a tévét, jegyzőkönyvezte és ennyi. Várjuk ki a 30 napot, majd akkor mondanak valamit. Eddig jutottunk és a végére teljesen szürreális lett az egész, elkérte a számlaszámom (ki tudja miért, hiszen csak a csere jöhet ugye szóba a legjobb esetben is, és mégis a 3 napos garancia lett ráírva a jegyzőkönyvre (ami ugye kizárt, mert ez nem hiba, hanem sérülés). Eddig tart a történet, illetve még annyi, hogy hazafelé a gyereknek vettünk egy korrekt helyen egy másik tévét, de nagyon rosszul gondolja az ed, hogy hagyom veszni a pénzem. Remélem a csalókat bünteti a törvény és mellesleg az emberi mivoltomban is megaláztak egy üzletnyi ember előtt... Köszönöm ezt a felejthetetlen ünnepet ennek az aljas cégnek! |
|