Hogy a kérdésedre próbáljak válaszolni (bár végül is a többiek már megválaszolták) - másik szerkezetet találni hozzá legfeljebb Ebay jellegű beszerzési forrásokból, és használt vagy elfekvő készletekből fogsz tudni (amikben szintén azonnal rossz lesz a rövid élettartamú kapacitor) - de leginkább nem fogsz tudni. Nem elterjedt, nem gyakori - és sajnos nagyon nem jól bevált konstrukció volt.
A kapacitor egyébként a "szokásos" lítium-akku, amit ki lehet cserélni akár "nem gyárira" is, a többi autoquartz-mecaquartz-kinetic és hasonló konstrukciókban is ezeket használják, ha a generátorral van - ahogy lenni szokott - gond, csak gyári alkatrésszel pótolható, az még általában rendelhető az ETA-tól, csak irreálisan drágán.
Sajnos ez az irányvonal nem igazán vált be, valójában másnál sem - még az egészet kitaláló Seiko is inkább csak "becsületből", meg a paletta színesítése céljából tartja rendszerben a Kinetic vonalat, de a valós hétköznapi tapasztalatok nála is teljesen egyértelműen azt mutatják, hogy voltaképpen nincs semmi értelme, a kapacitor nem bírja tovább, mint egy "long life" lítium-elem egy közönséges kvarcórában, viszont sokszorosába kerül cserélni, és a hirtelen nagyokat gyorsuló-felpörgő generátor-rész is általában 1-2 kapacitort tud csak kiszolgálni, aztán cserére szorul - ez az egyike az óraipar "Wankel-motorjainak", amit érdekességként lehet mutogatni, de a valóságban a hátrányai messze felülmúlják a potenciális előnyeit.
A szerkezet "szorulása" és az esetleges mechanikus gondok egyébként lehet, hogy orvosolhatók lennének, az Autoquartz vonal automatika része például kivitelében-kialakításában hasonlít a 2824-es ETA werkekre, és ugyanúgy rendszeres tisztítást igényel - kérdés, mennyire van értelme. Sajnos én az ETA kvarcairól mára általában viszonylag negatív véleményt alakítottam ki - hiába szépen kidolgozott, mechanikailag igényes, és bizony elég drága szerkezetek - hullanak, mint a fűszál, a legolcsóbb, kő nélküli, csupa műanyag Miyota szerkezetek botrányos szinten múlják felül őket megbízhatóságban...