Mint írtam volt :
-- egyrészt nem vennék ilyen problémás járművet
-- másrészt a dolog legálisan elrendezhető , de ezzel szerintem inkább kínlódjon a régi tulaj
-- harmadrészt elsősorban a megyei vizsgabázison ( ahol berendszámozzák a külföldről behozott mopedautókat) kellene érdeklődni
Nem ördögtől való dolog az alvázszám ilyen-olyan megsérülése , kopása , korrodálódása , létezik rá megoldás , de körülményes és nincs ingyen.
301/2009. (XII. 22.) Korm. rendelet az előzetes eredetiségvizsgálati eljárás részletes szabályairól
4. melléklet a 301/2009. (XII. 22.) Korm. rendelethez Az előzetes eredetiségvizsgálat végzésének technológiai folyamata
10. Az eredetiségvizsgálat során alkalmazott minősítések
1-es minősítés
A jármű egyedi azonosító adatainak, vizsgált műszaki adatainak és a járműokmánynak valódiságát megállapítom.
2-es minősítés
A jármű egyedi azonosító adatainak és vizsgált műszaki adatainak, valamint a járműokmánynak a valódiságát megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy a jármű egyedi azonosító adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható.
3-as minősítés
A jármű egyedi azonosító adatainak a valódiságát megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy a jármű és a járműhöz tartozó okmány vizsgált műszaki adatai eltérnek egymástól, külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható.
4-es minősítés
A jármű egyedi azonosító adatainak valódiságát megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy a jármű vizsgált műszaki adatai eltérnek a járműokmány adataitól, de külső jogtalan beavatkozása nyoma nem látható. A jármű a járműnyilvántartásban nem szerepel.
5-ös minősítés
A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be.
6-os minősítés (2+5 minősítések)
A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be. A jármű egyedi azonosító adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható.
7-es minősítés (3+5 minősítés)
A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy a jármű vizsgált műszaki adatai és a járműhöz tartozó okmány műszaki adatai eltérnek egymástól, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható. Az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be.
8-as minősítés (2+3+5 minősítés)
A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok egymástól való eltérését megállapítom. A jármű egyedi azonosító adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, valamint a jármű vizsgált műszaki adatai és a járműhöz tartozó okmány műszaki adatai eltérnek egymástól, de külső jogtalan beavatkozás nyoma egyik esetben sem látható. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be.
9-es minősítés
A jármű egyedi azonosító adatai nem eredetiek. A jármű egyedi azonosító adatainak megváltozása külső, jogtalan beavatkozás következménye.
10-es minősítés
A járműokmány valódisága nem állapítható meg.
11-es minősítés (9+10 minősítés)
A jármű egyedi azonosító adatai nem eredetiek. A jármű egyedi azonosító adatainak megváltozása külső, jogtalan beavatkozás eredménye. A járműokmány valódisága nem állapítható meg.