Bakancs4 Creative Commons License 2018.12.06 -6 4 46330

de amikor odanézek, vigyorognak, meg integetnek. Nem tudom mi tetszik ebben a járgányban az embereknek, a szine, vagy a formája?

 

Szerintem másról van szó , egészen másról . Az 1989-es Motorkatalógusban ezt írják az oldalkocsis motorkerékpárokra :

A mai kor ember elvszítette az egyéniségét , beleolvad a tömegbe . Ha nagyáruházban vásárol azt eszi amit többmillió honfitársa , ugyanazt a ruhát hordja és ugyanolyan autókkal jár mint a szomszédai . Hogy valakinek Opel Astrája van vagy Peugeot 307-ese az teljesen mindegy : mindkettő tucatáru , mit százezerszámra készítettek .

Ebben az uniformizáltsága miatt ingerszegény világban üdítő látvány egy ilyen szerkezet , mint a tied . A legtöbb ember vágyik ilyesmire , de meglépni nem meri , nem tudja . Érez némi borzongós tiszteletet azok iránt az idió... a megszállottak iránt akik meg tudták ezt engedni maguknak .

Ilyenek a háromkerekűek is ; többször írtad , hogy a legtöbb ember iszonyodik tőlük . Valóban sokan irtóznak tőlük , de nem a háromkerekűség miatt , hanem mert van valami rokkantkocsi érzésű szükségjármű megjelenésük . Ha valami módon sikerül ezt a szegényszagot elhessenteni róluk akkor azok is ilyen publicitást kaphatnak .

Ha megkérdezel egy járművekhez nem értő nőt , hogy beülne-e egy Sulkyba , Amicaba , vagy Charlyba ( pláne , hogy naponta járjon vele ) arra valószínűleg heves nemmel reagálna .

 

Ha viszont ezeket a járműveket ajánlanád nem lenne kifogásuk , pedig ezek is háromkerekűek -- csak ezekről még laikus is sejti , hogy brutálisan drágák :

Nyári melegben mit hobbi-kabrió már a régi Amica is szalonképessé lesz lassan .

 

 

A mopedautók elfogadottságában szerintem szerep van annak : egyre többen értesülnek arról , hogy egy ilyen kis autópótlék drágább mint egy hasonló kiskocsi .

Előzmény: WooDoo (46329)