FeZ_ Creative Commons License 2018.12.05 0 0 2248

Figyelj ! Ez nem egy autóvillamossági online oktató fórum, ehhez az emberek éveket töltenek a suliban, azután a gyakorlatban. De most csak neked, csak egyszer:

 

Az autód egy faék, elektromosság terén. Végig kell mérni a dolgokat. Az utóizzítás gombáját le kell húzni, vagy kikötni a reléből, akkor nem foglalkozik vele. Megmérni a relé testét, a gyújtás pluszt folyamatosan nézni, és az indítómotor vezérlőszálát, mert az is leveszi az izzítást, ha előbb ráindítasz, mint, hogy végigmenne az izzítás. A visszajelző lámpával nem kell foglalkozni, mert azt más áramkör vezérli, hanem próbalámpával nézni, hogy meddig tart az izzítás. (jellemzően hamarabb lekapcsolja a visszajelző lámpát, de azért még izzít tovább, kb. 12-15 mp-ig) Mindent próbalámpával, terhelve is kell ellenőrizni, mert a multiméter néha félrevezethet. 

Ha minden rendben van így is és mégis lekapcsol, ott nem nagyon lehet más a baj, mint a relé.  

Előzmény: a.k. (2246)