Bakancs4
2018.11.28
|
|
0 0
46272
|
Igaza lehet kiggyo-nak , valahol a szabályzó-rúdnál akadt be valami . A szabályzót alapból nullára állítja egy rugó , de lelállítómágnes tekercse kétlépesben ( külön van a tartó és külön a behúzó áramkör ) ráadja az üzemanyagot .
Nem tudom mi okozhat ilyen durva hibát , de egy automata járgányban rosszul hangzik -- ha sebességben van a masina akkor letarol mindent .
A régi szakik a gyors leállítás érdekében a 17-es villáskulcsot tartották készenlétben -- meglazítani a nyomócsövet , vagy ha az se jön már össze akkor a kalapácsot , amivel néhány agresszív ütéssel eltörték a nyomócsöveket . Persze ki számít ilyesmire , mopedautóban még nem találkoztam ezzel a kontrollálatlan pörgéssel , Bandi barátom csapta szép ilyenféleképpen a TZ-4K kistraktort , mire felfogták mi történt az őrjítő zajban és füstben addigra beállt a főtengely ...
Én Yanmar adagolóban csak a befecskendező-elemet szerelgettem , de az nem tud ilyesmit okozni .
|
Előzmény: somi1955 (46267)
|
|