Elég a pozitívot levenni, az autó áramköre már akkor sem kapcsolódik a töltőre.
A negatívot bikázáskor is arra a "nagycsavarra" szokás tenni (ami bikázás egyébként 307 esetén nagyon nem javasolt, az alapból érzékeny elektronikája miatt)
Annyi ,hogy ilyenkor jobban kell figyelni, mert a kaszni és rajta minden továbbra is negatív, ha a töltő kábele hozzáér valahol egy fémfelülethez, szikra-zárlat keletkezik!
Illetve, ha véletlenül a pozitív saru megpróbál "visszahajolni" eredeti helyzetébe, és hozááér a pozitiv pólushoz, épp az történik amit el akartál kerülni! Szegény autó összes elektornikája pillanat és sokkszerűen a töltőre kapcsolódik.
Ezért szokták mindkét kábelt levenni, _ha lehet_.
307-nél ez egy aránytalanul nagy szívás, halom csavart kell kicsavarni, fél akkumulátort kiszerelni, nyugodtan tölthető csak a pozitívot levéve.
Egyébként nem minden töltőt tilos úgy használni ,hogy a saruk(kat) nem veszik le, a modern processzoros töltőkre pl szokás azt mondani, hogy nyogodtan rajtahagyható az egész autó..,
... én viszont inkább leszedem a sarut, ha lehetőség van, mert azután egy váratlan BSI hibánál vagy fél nap mulva az út szélén történő "kulcs elfelejtésnél" ki tartja a hátát, hogy a töltő mégse volt olyan húdeszuper..