Steve Huffnagel Creative Commons License 2018.10.22 0 0 8

2018 július végén vettem az új 150 lóerős 1500-as turbó ecoboost motorral szerelt st line kugámat.

2500 km-nél olajat cseréltettem. Hosszú távra tervezem az autó birtoklását.

 Az előző autóm egy újonan vásárolt vw touran volt ( 1.9PDTDI)

 

A kuga előnyei így 3 hónap után: 

- csendes

- erős, gyors

- jó dolog a radar körben és az ezzel járó holttér figyelő, valamint a keresztirányú forgalom jelző.

- tetszik az esőszenzor és az autómata lámpa kapcsoló

- tetszik a külseje is és a belseje is.

 

A kuga hátrányai így 3 hónap után.

- A fogyasztása 100-110-es tempó és tempomat használatával ( no nehéztalp) is mindössze 7.2 re tudott 100 kilóméteren lemenni. A gyári adat a vegyes fogyasztásra 6.3 l/100km.

Ez über átverés, mert a tapasztalatom az, hogy ha óvatosan kezelem a pedált, akkor csak 8-8.4 litert fogyaszt százon.

- Az információs rendszer ( egérmozi) csak angolul tud. Beszélek angolul, de nem mindenki a családban. Mégis nonszensz, hogy ez a drága kocsi, csak velem áll szóba.

- Két szim kártyás a telefonom. Ha azt akarom, hogy hanggal tárcsázzak, akkor az egyik sim-et ki kell kapcsolnom. Hiába kiabálom, hogy: Call Dani, nem csinál semmit. Csak, ha az egyik sim ki van kapcsolva.

- Az automata parkoló egy batyu f@.. simán nekimemme az álló kocsiknak.  Én aki jól parkolok sem merem használni. Nemhogy a vidéki jogsis feleségem. Legszívesebben visszaadnám ezt az opciót, akár a fele áráért.

- A csomagtartó a kocsi méretéhez képest kicsi.

- A start-stop rendszer minden indításkor aktív. Ki lehet kapcsolni, de ezt minden indítás után meg kell tenni.

Nem hiszem, hogy jót tesz az önindítónak és a fogyasztásnak haegy klóméter alatt 15-20szor elindítom.