R!ck4 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 1626

Mérlegelek, nyilván, de túl vagyok már pár különböző jellegű autón az 1.2-es 60 lovas Fiat Puntotól az 1.9 PD Alhambráig, a 2.2 JTD Fiat Ulyssen keresztül a 175 lovas amerikai V6-osokon át az 1.6-os gzos Lacettiig minden volt már itt.  Sokat kipróbáltam ezeken túl is, és mindig figyeltem az ilyen apróságokra is.  A Picassoig eljutva sok ilyesmi adódott, itt nyilván nem az elpiszkálás a cél, ami jól működik, ahhoz nem nyúlunk. :D

Szóval bizonyos téren amúgyis egy kísérletezős típus vagyok, pl a Puntoba építettem a gyár által kihagyott levegő- termosztátot, ami 30°C- fölött nyitott, addig a kipufogó mellől szívta a melegebb levegőt, ezzel 1 liter táli fogyasztáscsükkenés volt elérhető, építettem kapcsolót az Alhambra kiegészítő fűtérése, hogy rövid távon ne menjen, szigeteltem le csőhéjjal a hátramenő fűtéscsöveket, hogy ne hűtse vissza a menetszél,  mostam nagynyomásos módszerrel lacetti belső fűtőradiátorokat 1000 km-es 8X öblítéses  trisózás után, mert nem akartam eldogadni, hogy bemelegedve is csak 75°C-os levegő jön,  programoztam fél éven keresztül gázrendszert, mert a beszerelő nem vágta a témát, én meg  mindig találtam benne valami hibát, raktam át gázreduktort, mert úgy nem volt jó, ahogy volt,  stb stb, tehát nem csak közlekedek a kocsikkal, hanem képes vagyok pl infrahőmérőt, és szobahőmérőt is hordani magammal, hogy a rostélyból kijövő nyári klímázás, és a téli fűtés értékekkel tisztában legyek, BT_os obd kiolvasót, hogy lássam, a mutatótól függetlenül hogy melegszik valójában a víz, mellyi a MAF érték,  és addig általában nem nyugszom, amíg valami nem tetszik. :D 

Szóval ezért érdekelnek a tapasztalatok, ha pozitív, ha negatív, akkor is számít. :D 

 

Nos majd meglátjuk, itt mi fog történni nagy hidegben, szerencsére egy dolog állandó, hetente egy Szeged- BP út gyakorlatilag azonos sebességgel ez épp elég állandó paraméter, hogy minden más változás az előzőekben elkövetett hozzányúlással összefüggésbe hozható legyen. :D

Előzmény: sbojan (1624)