wector81
2018.10.19
|
|
0 0
16061
|
Amennyiben minden járulékos szenzor jól dolgozik (ez kiderül egy mezei applikációs Bluetooth kiolvasóból), és minden cső, kábel ép, EGR tiszta és dolgozik, akkor az esetek 99%-ában alapjárati léptetőmotor a ludas.
Ez egy nagyon hasznos, ugyanakkor végtelen gyökér egy szerkezet. Kiszedi az ember, lepucolja, azt gondolja tiszta, visszateszi és vagy adott a szarnak egy pofont, vagy egy darabig jó vagy jobb lesz, aztán kezdi elölről, különböző mértékben a hülyéskedést. Ugyanis csak kívülről lehet megpucolni, a belseje egy merő retek marad. Nekem egyszer már úgy beszorult, hogy satuba kellett megmozdítanom a tengelyét, miután fél napot ázott az egész féktisztítóban...sejthetitek, kb semmit nem szabályzott már. Vagy pörgött mint az eszetlen, vagy lefulladt. Olyan, hogy jó, sose volt. Az enyém a satus átmozgatás és pár flakon féktisztító elpárologtatása után kb egy fél éve tökéletesen működik. De tervezem, hogy ha időm engedi kifúrom a három stiftet a motor burkolatáról hátha szétjön és ki tudom belül is pucolni, aztán rendes csavarral összerakni. Mert a kutya a belsejében van elásva. |
Előzmény: cs_gaborka (16060)
|
|