Huszon eve koccantam egyet Angliaban, 60:40 szazalekben en voltam a hibas, de az enyem volt a kisebb kar. Megkerdezte a ficko serult-e valaki, azutan azt mondta igyunk egy kavet, vagy teat, es beszeljuk meg a teendoket.
Uj kocsim volt nekem is, elvittem a helyi szakszervizbe, felvetettem egy jegyzokonyvet, es ajanlatot kertem a javitasra. Hazatelefonaltam az itthoni biztositonak, mert ott akartam megcsinaltatni, de egy kockafej csak azt hajtogatta vigyem be a kocsit hozzajuk szemlere...
Meg annyit az ottani kalandokhoz, hogy vettem egy lapraszerelt utanfutot egy boltban. Olyan vol, mint egy IKEA butor, nekem kellett osszeszerelni. Amikor kesz lettem vele elmentem a helyi Vauxhall szervizbe, hogy levizsgaztassam. Nem nagyon ertettek mit akarok, de elmagyaraztam, hogy rendszamot szeretnek. Azt mondtak rendben, de olcsobb lesz, magam setalok at a szemkozti rendszam szakuzletbe.
A rendszamboltban azt kerdeztek mit irjanak ra? Neztem, mint Szasa a gombmoziban, de jobb hijan a kocsim rendszamat kertem. Azt mondtak a piros-feher- zoldet nem garantaljak, de erztem, hogy akkor mar nagyon hulyenek neznek. Azzal teteztem a videkisegem, hogy megkerdeztem mikorra lesz kesz? Az elkovetkezo tiz percen belul, ez volt a valasz. Innen mar szinte nem is volt ciki megkerdezni hogy a francba szereljem fel? Megmutattak hogy kell lehuzni a foliat a ketoldalas ragasztoszalagrol, es felajanlottak, hogy felteszik, ha megse menne. Azota is rajta van, nemnagyon merek vele menni, mert itthon megiscsak veszelyes egy francia vonofejjel kozlekedni, amire a magyar hatosag nem bolintott ra. Mas kerdes, hogy meg kodlampa is van rajta.
A Vauxhall-nal elmagyarazta a ficko, Angliaban mindegy huzom, vagy tolom, vagy a tetejen szallitom a motyom, az en felelosegem, hogy biztonsagos legyen, oszt jo napot.