Köszönöm a linkeket!Nagyon perfekt vagy! :)
A karburátorbeállítás eddig nem okozott problémát az elmúlt 25 évben.Viszont ennél a kínai csodánál valamiért nem sikerült.Már egy hetet töltöttem csak ezzel a problémával és nem tökéletes.Az az érdekes,hogy sztenderen nincs semmi gond az alapjárattal,felpörgéssel,semmivel.Csak terhelés alatt jelentkezik a gond.Tehát ha rajta ülök.
Én már arra vetek,hogy karburátorszelep vagy főtengely szimering lesz a probléma forrása.
Mondjuk ez a karbi sem a csodák-csodája..... :)
Egyébként a gyertya új, a trafóval,levegőszűrővel,kipufogóval együtt.Próbáltam már a régi gyertyával is de ugyan az a helyzet.Tehát a probléma nem hiszem,hogy elektromos jellegű.A fent soroltakon kívül még a külön olajozás is szóba jöhet,vagy nem?Mivel ez már nem Simson és nem Etz,hanem résvezérlésű 2T,ezért még az üzemanyag sűrűség is felvillant bennem.Csak ötletelek,mivel már halvány dunsztom sincs,merre induljak el.Feleslegesen szerelni nem szeretnék,ezért tettem fel itt a kérdést,hátha volt már valakinek ilyen.