Sojka49
2018.08.27
|
|
0 1
12373
|
Ha a készüléked is ehhez a bandához :) tartozik
https://winmo.naviextras.com/shop/portal/catalog?view=item&salesPackageCode=10802&modelCode=noCheck
és be van regisztrálva és a készülék kompatibilis és a Toyotás felületen lehetővé tették akkor egyszeri díj megfizetése mellett frissítheted. Gondolom én! :)
Az én TMC-s problémámon a Renault műszaki osztálya egy hónapja dolgozik! :) Egyébként arra jutottam, hogy valszeg a Renault nem fizette meg azt a bizonyos "egyszeri díjat" és ezért nem működik itthon a TMC (meg nyilván ott sem ahol kódolva van). A vicc az hogy ha akarnám sem tudnám ezt a szolgáltatást megvásárolni mert a Renault nem tette lehetővé az NNG meg 8 km magasról tojik a fejemre :) |
Előzmény: levus74 (12372)
|
|