marky-511 Creative Commons License 2018.08.17 0 1 10761

Sajnos mindig vannak benne hiányosságok, de a Volán idejében se volt jobb. Akkor még a legtöbb keleti városrész felé közlekedő viszonylat (1, 1Y, 19, 25, 25Y) az Attila tértől - illetve a Baross utcától - indult, most azért jobb, hogy az eredeti végállomásuktól közlekednek. Való igaz, hogy van 19-es és 30-as, de azok pl. a Kishegyesin nem közlekednek. Szóval ez plusz pont.

 

De azt pl. nem tudom hova tenni, hogy  a23/23Y nem közlekedik. A Volán idejében sem közlekedett a 23-as, de akkor még az MGM - Házgyár között közlekedett, érthető volt. Most több okból sem az. A Csapókert, Sámsoni út környékén miért ne tudna közlekedni? Vagy esetleg két szakaszban, mint a 11-es. 

Másrészt, h a a16-os át tud menni a Bem térnél (ami régebben elképzelhetetlen volt), akkor a 23/23Y miért ne tudna?

 

A 43-asnak ilyenkor olyasmi útvonal kéne, mint pár éve, hogy a Dósa Nádor tér a belső végállomás, elmegy a Nagyállomás előtt, és ugyanúgy a Kishatár utcáig közlekedik. Nem kell "ketté vágni" az útvonalat. 

 

A másik visszaesés a trolibusz-közlekedést érinti. A DKV, mielőtt átvette volna a buszközlekedést, közlekedtette minden járatát. Most csak 5-ös lesz. Ezzel kitolnak azokkal, akik a Dobozi felől a Nagyállomás felé utaznának, másrészt a Hadházi úton se lesz fél napig közlekedés. Az egy dolog, hogy a 3-as nem közlekedhet, mert a Csapó utca végén nincs hol megfordulnia, de a 4-es beleférne. 

Előzmény: Econell99 (10756)