partfish Creative Commons License 2018.08.15 0 1 63

Életem legrosszabb és legmegalázóbb és legdrágább autó szervízes átvágása. előszőr márkaszervízbe vittem az autót, ahol kicsit sokaltam a javítási költségeket, ezért körülnéztem a mezitlábas szervízek közt is, hátha találok olcsóbb megoldást. az ASHENBRENNER autószervíz adta a legjobb ajánlatot szóban. azt mondta minimum száz-százötven ezerrel olcsóbb lesz mint a márkaszervíz, mert ez egy családi vállalkozás, kissebbek a rezsik, stb. ASHENBRENNER akkor még kedves figyelmes megnyerő modorú volt. kérés nélül még azt is felajánlotta, ha nem szükséges a számla, akkor még az áfával is olcsóbb lesz. otthagytam az autót, de kértem, hogy mielőtt nekiállnak a javításnak azért kérek egy emiles árajánlatot is. ezt csak egy újabb kérésre kapztam meg, egy elnagyolt ajánlat volt, de úgy éreztem, hogy még rendben van. majd amikor elkészült az autó, kiderült, hogy 220 ezerrel többe kerül, mint az előzetes megállapodás, de ezt az árajánlatban elfelejtették feltüntetni. és értesíteni sem értesítettek róla. és még jelelezni sem jelezték felém, hogy drágább lesz a javítás. Ez már ráadásul még a márkaszervíz ajánlatánás is nagyságrendekkel magasabb volt az ár, pedig abban jóval több javítási és csere tétel szerepelt, mint az ASHENBRENNER szervíz ajánlatában. Először magyarázatot sem tudtak adni a különbözetre, a majd kitalálták, hogy egy elemet cserélni kellett, amiről az eredeti magállapodásban szó sem volt. azt az elem még a márka szervíz szerint nem szorult cserére elég lett volna javítani. kérdeztem, hogy ezt miért csinálták, mikor nem kértem az elem cseréjét, vagy legalább miért nem jelezték, hogy cserélik és és ettől drágább lesz.nem kaptam választ Ashenberenner arra hivatkozott, hogy, hogy lehet, hogy most drágább de hosszú távon megéri majd nekem. és a márkaszervíz úgy is csak csak összegányolta volna. két ajtó is cserére szorult, azt mondták, hogy újjakat kell betenni, mert igy nem rontja az autó értékét egy négy éves kocsinál nem éri meg a bontott. ebben maradtunk. amikor fizetni kellett, akkor jött a hideg zuhany, 650 ezer helyett 870 ezer lett a vége. amikor megkérdeztem, hogy ez hogy jött ki, először csak zavaros mellébeszélés. Részletes számlát csak akkor láttam amikor már fizettem és ott vettem észre, hogy az egyik ajtó nem is új ahogy mondták, hanem bontott ajtó, mert a számlán ott felejtették hogy bontott, de ugyanúgy új áron számolták, mint az újjat. itt már nem zavarta őket az érték csökkenés. azt, hogy a gumitömítés lemaradt az ajtóról már szóvá sem tettem. Lehúzós tisztességtelen szervízvezető. nagyvonalúan és nagyot csalnak. érthető az újnyi aranyláncok és karkötők a családon.láttam már érdekes szervízeket,de az az ASHENBRENNER szervíz mindegyiken túl tesz tisztességtelenségben. Ui. sajnos a Googli értékeléseket már csak később olvastam, de ott még súlyosabb véleményeket olvastam a XIII. kerületi Ashenbrenner szervízről.