cvf
2018.07.25
|
|
0 0
20914
|
Sziasztok! Új vagyok itt, vagyis nagyon régen írtam már más csoportokba. Most egy barátomnak az autójával akadtem el, abban kérnék tanácsot hátha valaki találkozoott ilyen hibával. E30 2.4 td az autü, teljesen felújított állapot, nagyon ritkán van használva. Eddig mindig egy izzitás, inditás és ketyegett, most viszon nem akar indulni. Ha gyujtást adok, az adagoló kattan kettőt, viszont a mágnesszelepen csak egy pillanatra jelenik meg áram, indításkor sincs. Biztik, relék átnézve, úgy nézem minden jó. Ha adok áramot a szelepnek, akkor beindul, viszont padlógázon megy és kormol. Addig eljutottam hogy a mágnesszelepet a vezérlőelektronika vezérli közvetlenül, legalábbis kisipolva ott volt volt a vezeték "másik vége". Lehetséges hogy ez a vezérlő a hibás? Vagy esetleg az adagoló? Kettő vezérlő van benne, a felsőt gondolom az adagoló vezérlőnek, mert azt lehúzva nincs kattanás és a pillanatnyi áram sincs a szelepen. Azt nem tudom, hogy gyujtásra téve állandó áramnak kell lennie a szelepen, vagy a vezérlő vezérli hogy csak inditásnál és járó motornál legyen, tehát mondjuk a holtpont jeladó jeléből? |
|