DigitXT Creative Commons License 2018.07.12 0 1 13775

Bing karbi van rajta: 64/33/311A Ilyesmi karbikkal öreg BMW-ket szereltek, meg vmi kisrepülőgépket is, tehát alapvetően jó, megbízható konstrukció. Bár valóban nem olyan takarékos (sőt), mint egy injektoros Burgman. De azért városon kívül nekem sosem sikerült 5L fölé kergetnem, sőt, még a legrosszabb fogyi is 4.7L volt 2013-ban, akkor, amikor annyira szarul volt beállítva a karbi, hogy 120 km/h-nál láthatóan kormolt nyelezésre. Normál esetben, normál tempóban inkább 4L környéke. Van, aki még ezt is sokallja, hiszen pl. a maxipók kevesebbet fogyaszt, de hát az injektoros... Igazából városban állatkodva (nyelezgetés) lehet a legtöbbet megetetni vele (5-6L), vagy városon kívül, ha tartós 140 fölötti tempót mész. Ez ilyen. A balatoni (szabályos) karika után még én is meglepődtem a 3.7L-en, már csak azért is, mert a 14-es görgőkkel mentem.:-D De hát ennyit tesz a jobb csukló...

 

Mindazonáltal: senkinek NEM javasolnám, hogy ilyen gépet vegyen! Az olaszból behozott kotla szarok konkrétan időzített bombák, és valóban kisszériás a blokk, tehát zsebbenyúlós egy felújítás. Nekem csak idén 300K-ba van, nagyjából, és idén alig mentem vele. Ebben az árban benne van egy főtengely-csere, új gyűrűk, stb. (Amúgy pont a főtengely még nem is volt drága: 68K)

 

Általánosságbanbiztos jobb a Burgi, menettulajdondágait tekintve viszont vannak kétségeim. (Hajtásban ugye K7-ig ugyanaz, de a gyári hangolásuk ég-és-föld... sportos vs. lomha! Csak egy példa: Burgiban a J.Costa varió hatalmas ugrás, elájulnak tőle. Sportvarió! Madisonban viszont lomha szar. Konkrétan rosszabb a gyárinál. Nem csak seggre érzed azonnal, de mindenen mérheted is: nem forog, nem gyorsul, de takarékos... Keveset eszik, viszont nem megy!:-D)

Előzmény: depi vol.2 (13774)