A fogyasztás nagyon erősen függ attól, hogy hol, hogyan használod. Nekem városban (Bp)
5.5 körül alakul, túrán 4L alá is lehet menni (pl. lemész vele Balatonra, nagyjából szabályos
tempóban közlekedve). Ha nagyon 6L fölött vagy, akkor valószínűleg rossz a karbibeállítás:
nekem az elején (2013) úgy el volt tekergetve, hogy 8.6L-t is bekért a városban simán LOL.
Gumiban nekem most Power Pure SC van fent, de ahogy többen jelezték, Burgisok is, kicsit
érzékeny a felfestésekre, felmarásokra. Azok megvezetik. Amúgy nem rossz! Jól gurul, nem
brummog, rezeg, mint a rücskösebb mintázatok... a gyári Pirelli EVO 22 annyira nem vált be:
Az elejét kicsit rezgette, a hátulja meg slickre lekopott ~7000 km/kevesebb, mint 1 év alatt.
Michelin City Grip nem rossz választás, ill. mondjuk valami Bridgestone is létezik a méretben.
A donor blokkal az lehet a gond, hogy ugyanazok a (típus)hibák előjöhettek már abban is...
Vezérműláncot én megnézném, ha arra járok, mert ha szakad, szétveri az egészet, és ugye
szokott szakadni, ha a régi verzió van benne: az új szett, potom 100K, de érdemes cserélni.
Ha viszont már az új verzió van benne (barna láncvezetőkkel, szélesebb fogaskerékkel!), és
a vezérműlánc neadjisten idővel cserés lesz, vigyázz, mit veszel hozzá, mert simán szállítják
a régi, vékonyabbat, aztán lehet csodálkozni a szerelőnél, hogy miért nem tudja rárakni...:D
True story. Amúgy nekem most karbi-para miatt áll a gépsárkány: úton van a tömítéskészlet.
De amúgy HA megy, akkor tényleg megy, mint a disznó! Kényelmes, és könnyű vezetni. Még
a súlyát sem igen érezni, ha nem tologatni kell, mert alacsonyan van a súlypontja... (Nekem
így a városba teljesen kellemes a lóerő/tömeg aránya. Így az évek alatt végigpróbálgattam
sokféle variátort és kuplungot: arra jutottam, hogy kár tuningolni, gyárilag is elég sportos...
Ugyanaz a varió, ami a Burgiban 21 gr görgőkkel fut, ebben 17.8 gr: na, az a nem mindegy!)
Egyetlen értelmes tuning, amivel a gyorsulás és a végsebesség is tökéletes lesz 15 gramm,
Dr. Pulley csúszógörgők, gyári variátorba. És slussz. Sajnos nekem 16-os és 14-es van LOL!
(Multivarba meg senki ne rakjon Pulley-t, mert abból csak szívás lesz. True story 2.0. Hehe.)
Jah, még az ülést kéne áthúznom, mert már eléggé szétszakadt, így ázik be a szivacsa. Pff!
Ill. nekem nem kényelmes az üléspozíció, ha fent van a háttámla, így 5 éve nem használom:
ott is tud bejutni víz a szivacsba, kicsit fel kellene tuningolni. (Mondjuk amíg garázsban volt,
nem volt ezzel (sem) gond. A ridegtartás hozza ki az ilyen betegségeket: rozsdásodás stb.)