marky-511
2018.06.21
|
|
0 0
10575
|
Akkor hasonló lenne a helyzet mint most, csak éppen a Tóci felől lenne összeköttetés, a Doberdó felől meg nem. Mindkét helyről kellene közvetlen járat. A 45-ös kihasználtsága amúgy is sokkal kisebb, mióta a 25-25Y is a Vincellérről indul. A 45-ösnek ezért (is) kellene változtatni az útvonalán. Persze nem az Attila tér fogja megoldani a problémát, de sok utast hozna a környékbeli iskolák miatt.
Annak kifejezetten örülök, hogy a DERKE a Facebook-on is megemlítette, hogy a 19-es jelenlegi terelőútvonala nagyon gáz. Nem tudom, mi haszna, leszámítva hogy így talán behozhat pár perc lemaradást. De "papíron" a Hajnal utca és a Miklós utca között 7 perc a menetidő. Ennyi idő alatt a Széchenyin is végig lehet érni. Nem tudom, miért jó két forgalmas megállót beáldozni egy "forgalma" megálló (Miklós utca) miatt. Az lenne a gond, hogy a Miklós utcán más nem közlekedik? |
Előzmény: Econell99 (10574)
|
|