Bárdos Imre
2018.06.11
|
|
0 0
13144
|
A Dinnyésen történt balesetről a fegyelmi irat van meg. Abban nem részletezik a Púpos sorsát, csak annyit írnak, hogy súlyosan sérült. Vagyis akár kaphatott is főkeret cserét, de soha nem hallottam ilyenről.
Herendnél sem a baleset irataiból derült ki a keret csere ténye, hanem a gép átépítésével foglalkozó iratban említik meg, hogy az új főkeret már rendelkezésre áll a javításhoz. Erre a teljesítménynövelő átépítésre 1972-ben (akkori az irat) nem került sor, mert a gyártónék nem volt rá szerkesztési kapacitása. így a mozdony az eredeti állapotban lett talpra állítva. Ami érdekes a főgépcsoport cserével kapcsolatban: Szécsey Pista jó 2 hónapja írta levélben, hogy a Ganz Mávag Dolgozók Lapja, a cég belső újságja még egy 1977 januári cikkében is foglalkozik a teljesítmény növeléssel, mint előttük álló feladattal. |
Előzmény: smnks (13143)
|
|