gsmotoros Creative Commons License 2018.06.11 0 0 15867

Sziasztok!

 

Lehet mégiscsak a kipufogóhiba idézte elő a hibakódokat. Most nincs egy nullázás után és még pendingben sincs. Meglátjuk némi idő múlva. Remélem a legjobbakat :D

 

Viszont a régi másik gond, az alapjárattal meg van még. EGR nincs a képben immár az egyszeráség és hibakeresés kedvéért, IAC/alapjárati léptető jó elvileg (az melegen is hibázna gondolom), pillangószelep nem piszkos, hengerfejtömítés jó, nincs semmi olajos víz vagy majonézes olaj.

 

Most belenézve mélyebben, ha beindul a gép és vezérléses/open loop módon megy az első fél percben, addig jó az alapjárat. Amint még hidegen closed loop/lambda-szonda szabályzásos módba vált elkezd fulladni. Ámde mihelyst melegszik jobban jó lesz closed loopban is.

 

Nem lehet, hogy valami levegő hőmérséklet szenzor halódik vagy ilyesmi apróbb malőr, ami elállítja a keveréket? 

 

Volt szerelőnél, ott lett a tipp az EGR szelep (nem az a tanulság szerint). Valamint én tudok a szotty kínai klón ELM-el belenézni még a legjobban, nekik nincs olyan kütyü, ami vinné a Daewoot, ahogy nézem sajnos.