thnn951
2018.05.12
|
|
0 0
49096
|
Igen, erre én is gondoltam, de ha mindkét led egyszerre világít, az immo hibára utal. Ha lehúzom, nem lehet, hogy csak a billentyűpanelt kapcsolom le és ugyanúgy nem akar majd indulni, csak ha visszakötöm és beütöm a kódot újra? Vagy, ha lekötöm az aksit, aztán visszakötöm, és olyankor úgy néz ki, mint ami normálisan viselkedik, mert ilyenkor nem jelez hibát, akkor megoldás lehet a csati lehúzása? Tehát beütöm a kódot és mikor zölden világít, rajta lévő gyújtásnál húzom le a csatlakozót? Az a leállás gond is csak a riasztó hülyéskedéssel egyszerre jelentkezett, egy nappal előtte meg a kilométeróra kezdett szerencsétlenkedni, le-föl ugrál a mutató....néha nullán áll, olyankor a számláló se megy, aztán meg normálisan működik, néha meg álló helyzetben gázadásra kilendül olyan 30-40 km/h sebességig. Ezek elég egyszerre jelentkeztek. Valamikor régen is volt gondom a kilométerórával, akkor kimérték és kesztyűtartó mögött lévő PPE-GF10 jelű cucc hibáját jelezte. Átforrasztgattam az benne az összes forrasztást és megjavult. Ez kb 7-8 éve volt, most megint az a hiba jelentkezett először, pár óra múlva az indításgátló.......... Most hiába forrasztgattam megint nem javult meg. De ez a kisebbik gond - ha nincs összefüggésben az indításgátlóval, de attól félek, nem tudom, meddig tudom még indítani. Megpróbáljam lehúzni, zöld jelzésnél, nem lesz belőle baj? |
Előzmény: FeZ_ (49095)
|
|