Octi19
2018.05.03
|
|
0 0
11148
|
Ezekben a kompresszorokban több kisebb hengerben mozognak dugattyúk nagyon kicsi lökettel, ha valamelyik ezek közül megszorul egy pillanatra akkor a kuplung megadja magát és a henger falán, meg persze a dugattyún olyan mikrokarcok keletkeznek ami miatt az már nem lesz nyomástartó, nem is beszélve a leváló nagyon apró fémrészecskékről amik a rendszerbe kerülve intézik a többi hengert is. Ezzel csökken a szállítási nyomás és a mennyiség is. Ha már két henger sérül, akkor simán előfordulhat, hogy fel sem tudja majd építeni a megfelelő nyomást a kompresszor. Ez a nyomás a hőmérsékleti viszonyok szerint akár nagyon magas is lehet.
Hidd el nem tréfából mondom, de a számodra a kérdés nem úgy szól, hogy: 15 ezer vs. 150 ezer hanem sokkal inkább úgy, hogy: 150 ezer vs. 165 ezer.
Én már szedtem szét olyan kompresszort amin szinte semmi látható sérülés nem volt (egy faszari paraszt traktorjában volt) minden mérete jónak tűnt, de kuplung csere után már alig tudott hűteni a klíma, mert egyszerűen nem tudta felépíteni a nyomást a kompresszor.
Ez ilyen! |
Előzmény: p.zsolti (11147)
|
|