Szép napot Sziasztok.
A napokban utánam vágtak a cégnél egy 2004- es GS II-t 1,5dci kártyás, napfénytetős, 7 szem, klíma.
Kívül egy ép elem nincs rajta, meg van mind, csak sérült. Lámpák is jók, indul jön megy, de egy olajcsere tuti kimaradt.
Fekete sűrű olaj, nem hajtottam ki végig mert 140 körül már azért füstöl , de szép egyenletesen húz már ahogy húzhat :-)
A szolgáltatásait imádom nagy, kényelmes, 6,2 fogyasztás, de szegény elődömnek szerintem a kispolák is nagy lett volna.
Valahol azt olvastam ha 10000 renként olajat cserélek sokáig jó lehet, most 250000- nél jár.
A kérdés, akarom én ezt? Miről ismerem fel ha már kuka a motor? a szükséges cserélni valók kb 60000 +md.
A kaszni nem igazán érdekel. de ha a motornak már késő a gondoskodás viszem is vissza.
Várom kíméletes tanácsaitokat.
üdv: Laci