az egyik, újonnan vásárolt PD-m, 13oe-be, motorblokk törést szenvedett (hajtókar- BXE), de csippes volt- fogjuk rá, hogy azért nem bírta.
Aztán vettem egy 2 liters PD-t használtan (1ooekm-ben) , nagyon odafigyeltem a karbantartására, 34oekm-be besűlt a motor, újra motorcsere. Ennek 15ekm-es periódussal olajat és levegőszűrőt is cseréltem (hordós mobil 1) és egy szakszervízbe hordtam, a másik 1o céges kocsimmal együtt. Most két éve vettem egy új CR TDI-t, ugyancsak két literest és 12.5 ezerbe cserélik az olajat benne.
Én pontosan úgy vezetek, ahogy ebben az videóba ajánlja a szaki. Gyakran visszaváltok és 28oo-es fordulatig huzatom, aztán felváltok a dízellel (néha 3ooo felett előzésnél - inkább közúton járok- a DSG-t egy idő után beteszem sport módba ) és a szervíz szerint ezt egy turbó dízel nem bírja.
Nekem szívó dízeleim is voltak azokat is így vezettem, de bajuk nem lett.