Köszönöm ismételt válaszod!
Jobban fülelve, bár semmi lefulladást nem csinál azért nem teljesen stabil melegen sem az alapjárat. Kicsit bizonytalannak hangzik ha fülel az ember, le-lecsökkenő tendenciát mutat, majd ismét helyreáll. Szóval talán a hengerfej-teória nem áll meg. A buborékokat és habzást megnézem azért a tágulótartályban. De pl. rendellenes füstje sincs a kocsinak.
További tisztítás kell akkor talán a szívórendszernek. A fojtószelepház leszerelése elég durvának tűnik, abba házilag nem mennék bele.
Ámde, ha leszedem a légszűrő és a fojtószelep közötti gumaharangot, akkor azért nagyobb beavatkozás nélkül is tudnék takarítgatni jobban nem? Átmosni az alapjárati szelep helyét meg a fojtószelep környékét karbitisztítóval akár.

Ez volna a lambdaszonda nem? Legalábbis az első... a hátsót úgysem tudom elérni akna nélkül. Ha lekötöm és marad a gond, akkor nem az a hibás gondolom. Az ingyen van. Akksisaru leszedéssel meg törlöm majd a hibakódot visszakötés után.

Ez meg a motorhőmérséklet-szenzor, amin a hidegindítást ellenőrzi a motor nem? Ez dönti el, hogy mennyire dús keveréket ad a motornak a vezérlő felteszem akkor...

Jól mutatják a fotók a cuccokat?