bkvmt Creative Commons License 2018.04.06 0 0 5935

Még tartogatom kis ideig a komplett váltót,nehogy valami behánnyon az "újon" :-) Nem tudhatom mikor kell 1 szeletet levágni belőle.... Aztán ha tartósnak bizonyul a megbizhatóság,meghirdetem ezekkel a feltételekkel-adottságokkal egyben,amikkel rendelkezik a megfelelő áron. Esetleg valami csere-bere  is szóba jöhet.. Én már láttam szétboritott 722.661 et .Hááát..elég sok fényképet készitenék a szétszerelése,és összerakása közben:-)))Pont igy láttam az égetett lamellákat,amik hasonló hibákat eredményeztek mint az enyém

P2502 (erőátvitel csúszik-szakadt)   P220A (2-es sebesség szenzor és a 3-as sebesség szenzor sebesség összehasonlitása valószinűtlen    P2500 (erőátvitelnek megengedhetetlen erőátviteli aránya van) P2600 (végpont 87. feszültséghiány) STB...      Na ilyeneket produkállt a Delphi 150-el.

 

A szakikrol meg annyit,hogy ebböl élnek,ebböl tartják fönnt a műhelyüket,ebböl fizetik a nem kis rezsit,alkalmazottakat..érthető.... Én 2 "menő" műhelyben kérdeztem,mennyiért tudnának beszerezni bontott-jó váltót. Mind 2en 300 ezret mondtak a kérdésem utáni 1% másodpercben:-))  Még a  ( Merci.motyó) is 120 tol már kinál..  Kecskeméten 140-160 között van. 

Lényeg azon van,bevállalod e te saját magad a beszerzést,és beszerelést .Ma már az eszközt-alkatrészt szinte a hátadhoz vágják.  A kézi erővel elvégzett munka kb 2x több az anyag árnál!!!  Csak a váltó cserémet 70 ezerért vállalták volna,plussz sallang.. Igy 1 borongós ,jó hűvös-utálatos szombati napon kerestem magamnak 70 rugót alaphangon:-))