Köszi a grat-t !
Trawala barátom már tudja, de most már nyilvános, hogy Orlando flotta alakult ki nálunk. Azaz 250.000 km-nél úgy éreztem, hogy lassan nyugdíjazni kell szeretett autónkat. Az még "csak-csak", hogy napi 100-150 km-t teszek bele, de a családi nyaralásokat már nem szeretném reszkírozni... Embernél és gépnél egyaránt érezni, hogy mikor jön el a kor, amikor már jobb a pihenés, mint a málházás.
Ezért a cégünk vett egy teljesen hasonló, de magasabb felszereltségű Chevy-t.
Íme:
(balra az új szerzemény :))
Gyakorlatilag ugyan olyan korú (2011), színű, stb. autó, csak jóval magasabb felszereltség és 68.000 km van benne. Kb. 6 évig Bécsben szolgálta (idősebb hölgy) tulajdonosát, és - természetesen éltem a gyanúval az alacsony futásteljesítmény miatt - 100%-os (fizetett, lekérdezett) info. szerint 2014-ben 28.800 km volt benne... Eszerint és autószerelő barátom (beható "vizsgálata") szerint valósnak tekinthető a futás-teljesítménye; Komolyabb hibát keresve sem találtunk rajta.
Nagyvárosi használatnak megfelelően, vannak rajta kozmetikai problémák (karcok, stb.), de összességében "patika" az autó. A számomra új felszereltségek miatt úgy érzem, mintha új autóban ülnék. Mindez 3M Ft alatt (bőven)...
A dudálás problémát közben megoldottam... Furcsa, hogy más a Beállítás menü, a gyújtáskapcsoló 2 állapotában.
Rossz volt a külső hőmérő (-40 fokot mutatott 03.16-án/ azért annyira nem volt hideg). Ezt egy 4.900 Ft-os tétel oldotta meg.
A - nagyon is esedékes - olajcserét, átmosás/járatás/csere+szűrőcsere oldotta meg. Illteve kapott 4 db nagyon spéci gyertyát. (Ezen volt egy pici agyalás), de szuperül megy a verda.
Folyt köv.
P.S.: Trawalának KÖSZI az eddigi összes segítséget!!!! Mindig számíthat(t)ok a tanácsára.