Végre elkészült nyers állapotában az Árpád. Természetesen még a festés előtt a felületet teljesen rozsdátlanítani és zsírtalanítani kell. Ráfér az alapozás előtt egy glettelés is, mert csodát nem tudtam az igencsak koros lemezzel tenni. Nyílván a glettelés után még át is kell majd csiszolnom. A mérete szemléltetésére mellé tettem egy Pannónia személykocsit. Az Árpád tengelytávja megegyezik vele. Láthatjátok néhány képen ahogy az íves síneken elfordul. A világítását integrált lámpatestekkel oldotta meg, amik alapja egy - egy kulcslyuk megvilágító lámpa. Az eredeti LED izzót kiforrasztottam és átalakítottam a NYÁK - ot. A tokon belül egy fehér és egy pirosra festett 16 V -os rizsszem izzó lapul. A festés piros üvegfestékbe mártással készült. A piros izzó a fehér mögött lapul és szépen átvilágítja az akkor nem működő fehéret. Az ütközőket feketére fogom festeni és az egész ilyen színű lesz.Most várom a jó időt, hogy majd festeni tudjak. A jövő héten neki állok az eddig félretett váltó és Előre motor alkatrészek tekercselésének, amik eddig várták a boldog feltámadásukat. Ezek közül a váltó tekercsek a fontosabbak, mert mindhárom egy oldali és eddig csak két váltóm volt párban.