Szia,
Ha jol tudom vezermulanc kepes volt kicsit megnyulni ami nem gond, viszont a feszitoje nem rugos, de lehet hozza venni kezzel utannahuzhatot, ha jol emlekszem ez leginkabb pont 50ezer kilometer utan szokott elfordulni/szoktak cserelni, de nem tennem ra az eletem, nekem 38-39 ezer km volt benne, igy eddig nem volt vele gondom, youtube-on talalsz rola videot, hogy mit kellene hallani, inditas utan meg hideg motorral kisebb kattogasok hallhatoak. Visszahivas volt fesszabra meg leptetovillara, ezt alvazszam alapjan megmondjak neked, de szerintem ha mentek vele 50ezret akkor cserelve lett, ha kellett. Gyari uj alkatreszek ara nevetsegesen draga, de ebay-on hasznaltan van kinalat mindenre.
Amint meg erdemes lehet tudni, hogy sajnos szeretett a triumph gyenge kormanycsapagyakat hasznalni, erre erdemes lehet figyelni, de leginkabb csereltetni rendes csapagyakra.
Ebben benne vannak a hivatalos gyari szerviz intervallumok:
http://assets1.triumphmotorcycles.co.uk/files/content/en-au/Daytona_675_OHB_UK_EN.pdf
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ha dobsz mailban egy telefonszamot szivesen valaszolok meg a kerdeseidre.