b.lackó
2018.02.08
|
|
0 0
13904
|
Körülbelül 20 éve volt francia autóm utoljára.Akkoriban ezeket mondták:"A német autó megbízható,az olasz autóban minden tönkremegy és rohad,a japánhoz drága az alkatrész és a francia elektronika miatt megbízhatatlan."15 éve japán autóim voltak.-nem kellett javítanom semmit,vagy csak jelentéktelen dolgot,nem állt le alattam soha egyik sem.A 20 éves nissanomban 320ezer Km van és nem füstöl,húz,és megy.De vettem egy c3-ast.Mert olcsó volt,mert megtetszett,és nem tudok mit mondani miért szerettem meg.Állandóan letiltott és mindíg 'izgalmas"egy út(kibírja vagy nem?).
Nos kell vegyél egy obd2 scannert. https://goo.gl/EzGFCZ vagy https://goo.gl/gkJZRm Nekem az első van és bizony eddig (2 hónap)4 különböző hiba volt benne.Nekem is egr a fő és többször visszatérő hiba.egy ilyen:https://goo.gl/KJi9xS segíthet,de kell fúrni egy 8-10 mm-es lyukat bele a közepébe,különben újabb hiba lesz az eredmény.Az elektromos csatlakozókat megmozgatni és átnézni vákumcsöveket,nem-e repedt meg valamelyik.A hibakódot törölni,amit csak gyujtáson tudsz-járó motornál nem.Utána próbaút és ha visszajön a hiba,tovább keresgélni.Nekem a vákumszelep lett "kontakthibás"vagy a fene tudja mi baja volt.Nekem 68 Le 1.4 hdi van és egr túláramlás hiba miatt tiltott.Nem tudom,hogy a 90 Le hogy működik(mármint az egr vezérlése)de simán lehet ott is csatlakozó kontakt hiba.
|
Előzmény: Domi Jani (13903)
|
|