Hogy a szakmai oldalra visszavezessem a beszélgetés fonalát, ismét idézlek:
- "...A tetőkonzolon a két első tetőablak között volt szemüvegtartó, annak a széle sorjás, éles volt, az első ajtók kapaszkodója kézzel összenyomható volt, mint egy gagyi műanyag fröccsöntött pohár, és persze az is hideg volt végig, miután utánanéztem, hogy a futómű nagy része, sőt- állítólag a padlólemez is azonos a 2013 utáni grand picassoéval, kissé megijedtem, hogy ez is ilyen autó lenne?..."
Szóval tényleg az azonos padlólemezből következik, hogy a Picassoban is sorjásak a műanyagok, stb.?
Szerintem nincs egyszerűbb módja annál, hogy eldöntsd, mi is a helyzet, mint hogy bemész egy szalonba és kérsz egy Picassot tesztvezetésre. Ott kedvedre körbejárhatod, megtapogathatod, megszorongathatod, kipróbálhatod.
- "...de nem sportautó kell, hanem puhát, kényelmesen, hang nélkül rugózó nagyobb utazóautó..."
A legtöbb ember itt, a fórumon nincs abban a helyzetben, hogy mindenféle autót kipróbálhasson, hogy legyen összehasonlítási alapja. Hogy puhább-e más kocsiknál? Gőzöm sincs. Hogy azoknál csendesebben, netalántán hangosabban rugózik? Fogalmam sincs. Hogy kényelmes-e? Izlés dolga. Ahogy mindannyian más nőre esküszünk, így itt sem várhatod el, hogy mi mondjuk meg, neked milyen lenne egy ilyen autó (egy ilyen "nő" :-).
Mondom - irány a szalon!