Szeva Smíró, öregharcos! :-)
Nem hagytam cserben a 307-est - ma már annyit ér, pontosabban annyit nem ér, hogy megérje eladni. A gyermekeim lassan megszerezhetik a jogosítványt (sőt, egyiknek már meg is van), így totál értelmetlen lenne ezt eladni s hasonló árban venni egy másik, ki tudja, milyen előéletű autót. Erre legalább vigyáztunk, minden nyűgjét-baját ismertük, ismerjük. Persze a kor meglátszik rajta, a nikkelezett hatású tetőlécek, ajtókilincsek pl. szépen elkezdtek sötétedni, pontosabban a festék lepattogzani róluk, de majd a gyermekeim költenek rá, ha nekik így nem tetszik. :-) Motorikusan egyben van, de nyilván lehetne minden évben csiszolgatni itt-ott. De ott még sehol sem hagyott - hogy az itt (is) divatos formulával éljek.
Az "új" beruházásom - ami azért már nem annyira új, mert 2014 nyár végén történt - egy Citroen Grand C4 Picasso 1.6 THP (xenon, DLR, navi, panorámatető, stb.)
Gyanítom, hogy most sokan felhörögnek, akik ezt olvassák, de én nem vagyok betojva a motortól - annak tudatában vettem meg, hogy miket írnak róla. Ha be lettem volna, akkor már a 307-est sem vettem volna meg 2002-ben, mivel akkoriban (és azóta is) az első szériás 307-esekről olyan hírek keringtek, hogy azok alapján normális észjárású ember meg nem vette volna azokat (elsősorban a gyakori elektromos hibái miatt.)
Amúgy azért tettem fel itt a kérdésemet a THP-s kocsik utastér fűtésével (majd később a termosztáttal) kapcsolatban, mivel Picassot igen kevesen vesznek ilyen motorral - ott egyértelműen a dízelek uralkodnak. Amúgy imádom a kocsit, a motor kifejezetten harcias, pedig a 2 literes benyás 307-es sem volt rossz, de a különbséget mégis zongorázni lehetne. No, de be is fejezem egy másik típus fényezését ezen a fórumon. :-)