Én is annak tartom a 2.0 HDI-t RHS 110 lovas tipusban. Nekem 7 szem.(7ülés) SW-s van.12.éve,h nálam van de még nem hagyott cserben.Olyan volt,amikor a G.szűrőt nem viselte tovább és cseréltem útközben,de van nálam mindig 1.
Nagyobb kiadás: Kettőstömegűt kicseréltük,a CR nyomásszabályzó szelepet,toronycsapágyat,ezeken kívül
a 8,5 éves akksit,téli-nyári guma alufelniken :) Apróságok pl: ablaktörlő lapátok elsők,hátsó,izzók.....stb.
A motorja kiváló, Jena felnyomta a lovakat amennyire kell :) Addig sem volt lusta,de azóta hmm.... akinek ilyen van tudja miről szónokolok.
Ami fontos,az olajcsere + szűrő(k),idő előtt cserélem.A jó motor titka.Még nem volt szétszedve,max két porlasztó a tűzkarika miatt,meg kapott 1 kis UH tisztitást. 270 ezer van az oroszlánban,de nem veszek észre teljesítmény csökkenést.Pedig észrevenném,41. éve vagyok az utakon különböző autókkal.
A fogyasztása 6 literből kijön pályán is,sokat ott használom itt van 1500m-re.Ált.úton ami 90km seb.,ott 5 L alatt.
Minden működik rajta,a tempomattól kezdve a hátsó ablak törlőig.Nincs lelakva,kárpitok,ülések gyári áll.
Szóval csak arra akartam rávilágítani,hogy mennyire takarékos gép ez.Persze a tulajtól is függ....Mondj egy autót amiken a fenti
dolgok nem fordulnak elő,na + az árak :-))